Reklamacje i zwroty
ZWROTY
Chcesz dokonać zwrotu zakupionego produktu? Zapoznaj się wcześniej z poniższymi informacjami.
Prawo do zwrócenia zakupionego produktu - 14 dni na zwrot
Każdemu Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny (ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Termin ten liczony jest od daty objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta.
Aby dokonać zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
ETAP 1. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie aby poinformować nas o chęci dokonania zwrotu. A my wskażemy Ci dane adresowe do zwrotu.
UWAGA: przesyłki odsyłane na adres Siedziby Firmy lub Biura nie będą odbierane.
ETAP 2. Prześlij uzupełniony formularz (pobierz>>>) lub dyspozycję mailową z adresu mailowego wprowadzonego przy zamówieniu na nasz adres mailowy.
ETAP 3. Przygotuj przesyłkę jeśli zdążyłeś rozpakować i złożyć zamówiony produkt, to zdemontuj go ostrożnie i zapakuj identycznie jak go otrzymałeś. Jeśli masz taką możliwość - zrób zdjęcie zapakowanego produktu i wyśle je razem z formularzem/dyspozycją mailową lub w osobnej wiadomości.
UWAGA: Jeśli produkt będzie zniszczony w związku z jego montażem lub zostanie źle zabezpieczony i ulegnie zniszczeniu podczas transportu, nie będziemy mogli dokonać zwrotu pieniędzy.
ETAP 4. Zamów kuriera (zwroty realizowane są na koszt Kupującego). Jeśli potrzebujesz pomocy z zamówieniem kuriera poinformuj o tym podczas pierwszego kontaktu.
ETAP 5. Oczekuj zwrotu środków po odebraniu przesyłki i stwierdzeniu braku zniszczeń dokonamy zwrotu środków na wskazany w formularzu/dyspozycji mailowej numer rachunku bankowego. Zwrot środków nastąpi do 14 dni licząc od daty przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
Skontaktuj się z nami:
☎ 575 526 815
Biuro czynne pn-pt w godzinach 9:00-17:00.
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem naszego sklepu: REGULAMIN>>>
REKLAMACJE
Zakupiony produkt posiada wadę? Myślisz o złożeniu reklamacji? Zapoznaj się z poniższą informacją.
Wszystkie oferowane w naszym sklepie lookhome.pl produkty są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Sprzedający nie udziela odrębnej gwarancji na Produkty.
Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, można składać w dowolnej formie. Preferujemy formę mailową na nasz adres kontakt@lookhome.pl. Zgłoszenie powinno być przesłane z adresu mailowego podanego w zamówieniu oraz zawierać numer zamówienia, treść oraz jasno sprecyzowane żądanie. Do wiadomości należy dołączyć formularz (pobierz>>>), który ułatwi i przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji.
WAŻNE:
1. Uszkodzenia powstałe podczas transportu - przed odbiorem zamówienia od kuriera Klient ma obowiązek sprawdzenia stanu przesyłki, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń spisania protokołu szkody, który będzie podstawą reklamacji w firmie kurierskiej.
2. Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia powstałe podczas wnoszenia i dalszego transportu własnego po odebraniu przesyłki od firmy kurierskiej.
- uszkodzenia powstałe podczas składania produktów do samodzielnego montażu - przed rozpoczęciem montażu zalecamy zweryfikowanie stanu jego elementów, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub wykrycia wad wstrzymanie składania produktu.
- uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas składania produktów do samodzielnego montażu bez stosowania się do załączonej instrukcji montażu.
- uszkodzenia związane z impregnacją/czyszczeniem np. niewłaściwymi środkami chemicznymi.
- uszkodzenia powstałe podczas użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
- inne uszkodzenia powstałe z winy Kupującego, na które nie miał wpływu Sprzedający, Producent lub jego Dystrybutorzy.
Skontaktuj się z nami:
☎ 575 526 815
Biuro czynne pn-pt w godzinach 9:00-17:00.
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem naszego sklepu: REGULAMIN>>>