Często zadawane pytania

Czy Look Home prowadzi sprzedaż stacjonarną?

 

Jesteśmy sklepem internetowym i nie posiadamy sklepów stacjonarnych.

Pod wskazanym w regulaminie adresem znajduje się nasze biuro - nie obejrzysz w nim oferowanych przez nas produktów.


Czy mogę samodzielnie odebrać zamówienie?

 

Jedyną formą przekazania zamówionych produktów jest doręczenie jej przez firmę transportową. Nie posiadamy w magazynie wszystkich oferowanych produktów - wiele przesyłek wysyłanych jest bezpośrednio od producentów lub hurtowni.


Jak dokonywać zakupów?

 

  1. Znajdź produkt/y poprzez nasze menu lub wyszukiwarkę.
  2. Dodaj produkt/y do koszyka zakupowego.
  3. Wybierz formę dostawy i formę płatności, a następnie przejdź do kasy.
  4. Zarejestruj się (lub zaloguj jeśli posiadasz już konto w naszym sklepie) lub dokonaj zakupu bez rejestracji - uzupełnij swoje dane teleadresowe oraz adres doręczenia. 
  5. Opłać zamówienie w kolejnym kroku (lub wybierz opcję płatność przy odbiorze).
  6. Oczekuj na przyjazd firmy transportowej.

 

O wszystkich etapach zamówienia będziesz informowany mailowo na adres wskazany w zamówieniu. W przypadku pytań dotyczących zamówienia skontaktuj się z nami mailowo kontakt@lookhome.pl lub telefonicznie 575 526 815. Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.


Kto jest właścicielem sklepu lookhome.pl?

 

Sklep lookhome.pl prowadzony jest przez rodzinną spółkę KTM Nowakowscy Sp. z o.o.

(NIP: 4290081203). Adres naszego biura to: ul. Rosnowska 6/8, 62-052 Komorniki.


Jaki jest czas dostawy zamówionych produktów?

 

Przybliżony czas dostawy widoczny jest na karcie produktu tuż pod jego ceną. Jest on określony w dniach roboczych. Dni wolne od pracy i ustawowo wolne święta mogą wpłynąć na wydłużenie realizacji zamówienia.

 

Wiele naszych przesyłek wysyłanych jest bezpośrednio od producentów lub hurtowni, aby skrócić czas oczekiwania na dostawę.

 

Więcej informacji znajdziesz w zakładce CZAS I KOSZT DOSTAWY>>>


Jak sprawdzić koszt dostawy zamówionych produktów?

 

Koszty dostawy widoczne są w koszyku zakupowym w nawiasie przy formie płatności.

Zależą od wagi, wymiarów opakowania, sposobu wysyłki (karton, paleta itp.) oraz od wybranej formy płatności.

 

Więcej informacji znajdziesz w zakładce CZAS I KOSZT DOSTAWY>>>


Jakie formy płatności obsługuje sklep lookhome.pl?

 

W naszym sklepie dostępne są następujące formy płatności:

  • Przelew tradycyjny
  • Przelew online (realizowany przez Przelewy24.pl lub PayU.pl)
  • Karty płatnicze (realizowane przez Przelewy24.pl i PayU.pl)
  • BLIK (realizowany przez Przelewy24.pl lub PayU.pl)
  • RATY payU (realizowane przez PayU.pl)
  • PayPo - odroczone płatności (realizowane przez Przelewy24.pl i PayU.pl)
  • Apple Pay (realizowany przez Przelewy24.pl)
  • Google Pay (realizowany przez Przelewy24.pl)
  • płatność za pobraniem (przy odbiorze)

 

Wszystkie formy płatności opisane zostały w zakładce FORMY PŁATNOŚCI>>>


Jak dokonać zakupu na raty?

 

Aby skorzystać z tej formy płatności wybierz w koszyku zakupowym sklepu opcję “Online PayU.pl / RATY PayU”, a następnie po przekierowaniu na stronę płatności kliknij w opcję Płacę później - Raty.

Zobacz jak działają RATY PayU w krótkim filmie LINK>>>


Jak dokonać zakupu płacąc później?

 

PayPo to forma płatności, która daje Ci możliwość odroczenia zapłaty o 30 dni bez dodatkowych kosztów. W tym czasie możesz podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na 4 wygodne raty bez dodatkowych weryfikacji. 

 

Aby skorzystać z tej formy płatności wybierz w koszyku zakupowym sklepu opcję “Online Przelewy24.pl / PayPo”, a następnie po przekierowaniu na stronę płatności wybierz z listy opcję “Zapłać za 30 dni - Pay Po”.

Porces dokonywania zakupu tą formą płatności opisaliśmy w zakładce PayPo - odroczone płatności>>>


Chcę skorzystać z odstąpienia od umowy zachowując 14 dniowy termin zwrotu - co powinienem zrobić?

 

Proces odstąpienia od umowy z zachowaniem 14 dniowego terminu na zwrot opisaliśmy w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY>>>

 

W przypadku pytań skontaktuj się z nami mailowo kontakt@lookhome.pl lub telefonicznie 575 526 815. Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.


Gdzie odesłać zamówione produkty w przypadku odstąpienia od umowy (14 dni)?

 

Aby uzyskać adres do zwrotu przesyłki skontaktuj się z nami mailowo kontakt@lookhome.pl lub telefonicznie 575 526 815. 

 

Wiele naszych przesyłek wysyłanych jest bezpośrednio od producentów lub hurtowni, dlatego adres do zwrotu nie jest stały.

UWAGA - zwroty wysyłane na adres naszego biura nie będą odbierane!


Jak złożyć reklamację?

 

Proces składania reklamacji opisaliśmy w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY>>>

 

W przypadku pytań skontaktuj się z nami mailowo kontakt@lookhome.pl lub telefonicznie 575 526 815. Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.


Kiedy reklamacja nie będzie uznana?

 

Reklamacja może być odrzucana, jeśli:

  • produkt uległ uszkodzeniu podczas transportu - przed odbiorem zamówienia od kuriera zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń spisanie protokołu szkody, który będzie podstawą reklamacji w firmie kurierskiej.
  • produkt uległ uszkodzeniu podczas składania produktów do samodzielnego montażu - przed rozpoczęciem montażu zalecamy zweryfikowanie stanu jego elementów, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub wykrycia wad wstrzymanie składania produktu.
  • produkt uległ uszkodzeniu mechanicznemu podczas składania produktów do samodzielnego montażu bez stosowania się do załączonej instrukcji montażu.
  • uszkodzenia produktu są związane z impregnacją/czyszczeniem np. niewłaściwymi środkami chemicznymi.
  • produkt był użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem.
  • pojawiły się inne uszkodzenia powstałe z winy Kupującego, na które nie miał wpływu Sprzedający, Producent lub jego Dystrybutorzy.