Często zadawane pytania
Czy Look Home prowadzi sprzedaż stacjonarną?
Jesteśmy sklepem internetowym i nie posiadamy sklepów stacjonarnych.
Pod wskazanym w regulaminie adresem znajduje się nasze biuro - nie obejrzysz w nim oferowanych przez nas produktów.
Czy mogę samodzielnie odebrać zamówienie?
Jedyną formą przekazania zamówionych produktów jest doręczenie jej przez firmę transportową. Nie posiadamy w magazynie wszystkich oferowanych produktów - wiele przesyłek wysyłanych jest bezpośrednio od producentów lub hurtowni.
Jak dokonywać zakupów?
- Znajdź produkt/y poprzez nasze menu lub wyszukiwarkę.
- Dodaj produkt/y do koszyka zakupowego.
- Wybierz formę dostawy i formę płatności, a następnie przejdź do kasy.
- Zarejestruj się (lub zaloguj jeśli posiadasz już konto w naszym sklepie) lub dokonaj zakupu bez rejestracji - uzupełnij swoje dane teleadresowe oraz adres doręczenia.
- Opłać zamówienie w kolejnym kroku (lub wybierz opcję płatność przy odbiorze).
- Oczekuj na przyjazd firmy transportowej.
O wszystkich etapach zamówienia będziesz informowany mailowo na adres wskazany w zamówieniu. W przypadku pytań dotyczących zamówienia skontaktuj się z nami mailowo kontakt@lookhome.pl lub telefonicznie 575 526 815. Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Kto jest właścicielem sklepu lookhome.pl?
Sklep lookhome.pl prowadzony jest przez rodzinną spółkę KTM Nowakowscy Sp. z o.o.
(NIP: 4290081203). Adres naszego biura to: ul. Rosnowska 6/8, 62-052 Komorniki.
Jaki jest czas dostawy zamówionych produktów?
Przybliżony czas dostawy widoczny jest na karcie produktu tuż pod jego ceną. Jest on określony w dniach roboczych. Dni wolne od pracy i ustawowo wolne święta mogą wpłynąć na wydłużenie realizacji zamówienia.
Wiele naszych przesyłek wysyłanych jest bezpośrednio od producentów lub hurtowni, aby skrócić czas oczekiwania na dostawę.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce CZAS I KOSZT DOSTAWY>>>
Jak sprawdzić koszt dostawy zamówionych produktów?
Koszty dostawy widoczne są w koszyku zakupowym w nawiasie przy formie płatności.
Zależą od wagi, wymiarów opakowania, sposobu wysyłki (karton, paleta itp.) oraz od wybranej formy płatności.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce CZAS I KOSZT DOSTAWY>>>
Jakie formy płatności obsługuje sklep lookhome.pl?
W naszym sklepie dostępne są następujące formy płatności:
- Przelew tradycyjny
- Przelew online (realizowany przez Przelewy24.pl lub PayU.pl)
- Karty płatnicze (realizowane przez Przelewy24.pl i PayU.pl)
- BLIK (realizowany przez Przelewy24.pl lub PayU.pl)
- RATY payU (realizowane przez PayU.pl)
- PayPo - odroczone płatności (realizowane przez Przelewy24.pl i PayU.pl)
- Apple Pay (realizowany przez Przelewy24.pl)
- Google Pay (realizowany przez Przelewy24.pl)
- płatność za pobraniem (przy odbiorze)
Wszystkie formy płatności opisane zostały w zakładce FORMY PŁATNOŚCI>>>
Jak dokonać zakupu na raty?
Aby skorzystać z tej formy płatności wybierz w koszyku zakupowym sklepu opcję “Online PayU.pl / RATY PayU”, a następnie po przekierowaniu na stronę płatności kliknij w opcję Płacę później - Raty.
Zobacz jak działają RATY PayU w krótkim filmie LINK>>>
Jak dokonać zakupu płacąc później?
PayPo to forma płatności, która daje Ci możliwość odroczenia zapłaty o 30 dni bez dodatkowych kosztów. W tym czasie możesz podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na 4 wygodne raty bez dodatkowych weryfikacji.
Aby skorzystać z tej formy płatności wybierz w koszyku zakupowym sklepu opcję “Online Przelewy24.pl / PayPo”, a następnie po przekierowaniu na stronę płatności wybierz z listy opcję “Zapłać za 30 dni - Pay Po”.
Porces dokonywania zakupu tą formą płatności opisaliśmy w zakładce PayPo - odroczone płatności>>>
Chcę skorzystać z odstąpienia od umowy zachowując 14 dniowy termin zwrotu - co powinienem zrobić?
Proces odstąpienia od umowy z zachowaniem 14 dniowego terminu na zwrot opisaliśmy w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY>>>
W przypadku pytań skontaktuj się z nami mailowo kontakt@lookhome.pl lub telefonicznie 575 526 815. Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Gdzie odesłać zamówione produkty w przypadku odstąpienia od umowy (14 dni)?
Aby uzyskać adres do zwrotu przesyłki skontaktuj się z nami mailowo kontakt@lookhome.pl lub telefonicznie 575 526 815.
Wiele naszych przesyłek wysyłanych jest bezpośrednio od producentów lub hurtowni, dlatego adres do zwrotu nie jest stały.
UWAGA - zwroty wysyłane na adres naszego biura nie będą odbierane!
Jak złożyć reklamację?
Proces składania reklamacji opisaliśmy w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY>>>
W przypadku pytań skontaktuj się z nami mailowo kontakt@lookhome.pl lub telefonicznie 575 526 815. Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Kiedy reklamacja nie będzie uznana?
Reklamacja może być odrzucana, jeśli:
- produkt uległ uszkodzeniu podczas transportu - przed odbiorem zamówienia od kuriera zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń spisanie protokołu szkody, który będzie podstawą reklamacji w firmie kurierskiej.
- produkt uległ uszkodzeniu podczas składania produktów do samodzielnego montażu - przed rozpoczęciem montażu zalecamy zweryfikowanie stanu jego elementów, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub wykrycia wad wstrzymanie składania produktu.
- produkt uległ uszkodzeniu mechanicznemu podczas składania produktów do samodzielnego montażu bez stosowania się do załączonej instrukcji montażu.
- uszkodzenia produktu są związane z impregnacją/czyszczeniem np. niewłaściwymi środkami chemicznymi.
- produkt był użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem.
- pojawiły się inne uszkodzenia powstałe z winy Kupującego, na które nie miał wpływu Sprzedający, Producent lub jego Dystrybutorzy.